QUOTE

Ev gezmek bahane, yemekler şahane! :)

4 Haziran 2014 Çarşamba


Geçenlerde blogger arkadaşlar olarak sevgili Nur's Studio'nun evine konuk olduk. Bu sene benim gibi o da üniversiteden mezun oluyor, bizlere veda ediyor. Biz de #Nurgülegüle demek için ev gezmesine gidelim dedik. 



Gördüğünüz üzere kimsede diyet falan kalmadı o gün. Kısır, salata, kurabiye, mercimek köftesi, truffle (Denizin Yıldızından),  Şeker hamurlu kurabiyeler (Betül'ün Pasta Evinden)... 


Biz ev gezmesine diye gittik ama Nur'cuğum bizi hediyelere boğdu. Dove bizlere seyahat boy ürünler göndermiş. Yaz geldi tatile giderken çok ihtiyacımız olacak. Ve bunun yanında çok şık gümüş bir ayna, bir rozet ve güzelliğimizi farketmemizi sağlayacak sözler yazılı not kağıdı hediye etti. Teşekkürler Dove :)



Asortika ise bizlere el yapımı,özel tasarım kolyeler göndermiş. Benimkini çok sevdim. Starry Night tablosunu hatırlattı bir an bana :) Teşekkürler Asortika!


Durance ise çok tatlı, hafif bir koku olan Altın Portakal EDT tester'ı göndermiş. Teşekkürler Durance :)


Mumyak'tan gelen mumun güzelliğine bakar mısınız? Mis gibi kokuyor yakmaya kıyamayacağım sanırım. Teşekkürler Mumyak :)



Hediyelerimiz sadece sponsorlardan değildi. Bu şeker mi şeker saksılar Supercellma'cığımdan. Teşekkür ederim kuzum benim :) 



Veee son olarak çok şirin bir kolye var :) Denizin Yıldızın'dan çok tatlı bir hediye. Bayılırım böyle kibar, zarif kolyelere. Çok güzel düşünmüşsün canım benim, çok teşekkürler :) 



Geldik bir yazının daha sonuna. Öpüyorum hepinizi :)
Sevgiler...


8 yorum

  1. Ne kadar guzel eglenmişsiniz, keşke ben de orada olabilseydim. Blogunuzu yeni keşfedenlerdenim, çok keyifli okuyorum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bloguma hoşgeldin, beni mutlu ettin :)

      Sil
  2. güzel günlerde kullan şekercim :*

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş ev gezmesi daha samimi bir ortam valla :) bende istiyorum ama bir türlü denk gelmiyor diğer blogger arkadaşlarla buluşmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni kaciracam Bursaya bir gun sonunda o olacak :)) butun buluşmaların acısını cikarmak icin :))))

      Sil
  4. Kolyeyi beğenmeniz mutlu etti beni. Mutlu günlerde kullanınız... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık çok güzel ve şirin olmuş :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.