QUOTE

Makyajbox'ın organizasyonuyla Cosmo&Care etkinliği

7 Haziran 2014 Cumartesi


Kuzucum Makyajbox bizlere çok güzel bir etkinlik hazırladı geçtiğimiz hafta. Yerel bir kozmetik mağazası olan Cosmo&Care'e misafir olduk. İki şubesi var. Bir tanesi Zafer Plazanın hemen alt tarafında diğeri de Setbaşı'ndaydı sanırım. Birazcık geç katılabildim etkinliğe. Ben gidene kadar cilt ve saç analizleri yapılmış arkadaşlarıma. Aşağıdaki fotoğrafta Supercellma'yı görüyorsunuz :)


Cilt ve saç analizleri sonucunda ise ürün önerileri yapıldı.



Daha sonrasında ise tanıtımlar başladı. Tresan ürünleri ve Krauterhof selülit jelini yakından inceleme fırsatımız oldu. 
Selülit jelini son zamanlarda bir çok blogta okumuş, görmüş olmalısınız. Gerçekten de övüldüğü kadar varmış. Kolumuzda denedik ve yakıcı etkisini yaşamış olduk. Gerçekten yakıcı :D



Ürün çeşitliliği konusunda kesinlikle takdiri hakediyor. Bir çok yerde bulamadığınız ojelerin her bir rengi burada mevcut. Flormar kiosklarına sorduğumda daha Jelly look ojelerin varlığından haberi olmayan çalışanlarla muhattap olmak zorunda kalmıştım fakat burada Salmon Pink rengi bile mevcuttu. 



Bir çok üründe indirim vardı. Gayet uygun fiyatlara bütün ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz. Mağazada Meybelline Ny, Deborah, Max Factor ve Flormar'ın standları var. Onlara da indirimli fiyatları ile sahip olabiliyorsunuz. :)

Bol bol karıştırdık rafları. Karıştırdıkça şaşırmaya devam ettim. En aklıma gelmeyecek olan ürünü bile buldum. :)





Kapanışı da özçekim ve Cosmo&Care'in bize hediyeleriyle toplu bir fotoğraf çekerek yaptık.
Sıcak kanlı, güler yüzlü çalışanları ile gönlümü fetheden Cosmo&Care'e ve etkinliği düzenleyen Makyajbox'a çok teşekkürler. Çok güzel bir gün oldu :)



Sevgiler...


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.