QUOTE

Organique Creamy Whip -Orange

12 Haziran 2014 Perşembe


Merhabalaaaar :) Bugünkü konuğumuz yemeye engel olmakta zorlanacağınız Organique Creamy Whip. Kapağını açar açmaz buram buram bir portakal kokusu geliyor burnunuza. Parmaklamamak için çok tuttum kendimi ama gördüğünüz gibi pekte başarılı olamadım :D

Duş jeli gibi kullanıyorsunuz. Tek farkı sadece köpüğümsü bir yapıda olması. Cildinizi temizlerken nemlendiriyor da. Banyo keyfinizi en üst düzeye çıkarabilmenizi sağlıyor. Oldukça da bereketli bir ürün. 


Organique ürünlerine bir sempatim olduğu aşikar fakat gerçekten severek kullandığım bir ürün oldu. Biterse tekrar tekrar farklı kokulularını da alırım diye düşünüyorum :)
Sevgiler...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.