QUOTE

Superdrug duş jelleri ile duşları keyifli hale getirmece

26 Eylül 2014 Cuma


Sanırım haftanın en sevilen günü olan Cuma gününden merhabalar :) Bugünkü konuğumuz Watsons'ın İngiltere'den ithal ettiği Superdrug markasına ait duş jelleri.
Yaklaşık 5.99 gibi uygun bir fiyata aldım. Uzun süredir ne Watsons, ne Gratis yüzü görmediğimden değişik ne görürsem hemen sepete attığım için yeni bir ürün olup olmadığından emin değilim. Denemek için ben vişne&badem ve shea yağı&bambu özlü olanları seçtim. Kıvamlarına bayıldım. Tam duş jeli gibi değil hafif jölemsi bir kıvama sahip.   


Vişne ve bademli olanın kokusu Nivea vişneli lipbalm ile birebir aynı diyebilirim. Duşta bu nefis kokular arasında rahatlamak harika oluyor.


Shea yağı ve bambulu olan duş jeli ise daha çok klasik ballı ve sütlü duş jeli kokusuna sahip. Herkes sevmiyor bu kokuyu ama özellikle kış aylarında gece yatmadan önce sıcak bir duş alıp, sonrasında pofuduk terlik ve pijamaları giyerek teninizde bu koku eşliğinde yatak keyfi yapmak benim için paha biçilemez. 

Genel olarak temizlemelerini, kolayca durulanmalarını ve cildi hafif nemlendirmelerini sevdim. Jöle kıvamıyla kalbimi çalan bu duş jellerinin farklı aromalı olanlarını deneyebilirim. 

Benim gibi duş jeli delisi iseniz denemek için uygun fiyatlı bir seçenek olarak alışveriş listenize ekleyebilirsiniz.

Sevgiler...


4 yorum

  1. aromaları ve ambalajları çok sevimli duruyor, yeni sanırım her watsonsta rastlayamıyorum henüz bunlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğünüz yerde denemek için alın bi tane pişman olmazsınız diye düşünüyorum :) Sadece almadan önce koklamanızı tavsiye edicem çünkü bazı kokular ağır gelebiliyor insanlara :)

      Sil
  2. Bu tavsiyeyi bir yere not ediyorum :)
    Merhaba bu arada blogunu takipteyim bana da uğrarsan mutlu olurum sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.