QUOTE

Balköpüğü Bursa'daydı!

23 Ekim 2014 Perşembe


Merhaba! Instagram hesabımdan takip ediyorsanız eğer geçtiğimiz Pazar günü Bursa Almira Otel'de bir buluşma gerçekleştiğini görmüşsünüzdür. Severek takip ettiğim bloglardan biri olan, hatta belki blog yazmaya sayesinde karar verdiğim sevgili Balköpüğü Gizem'in, yeni tanıdığım iki güzel insan Şerife ve Fatma'nın emeklerine şahit olduk. Bizler için yapılan hazırlıkları ne kadar anlatsam az. :)
O nedenle görsellerden yardım alarak adım adım ilerliyoruz efenim. 
Buyurun başlayalım. :)


Girişte bizi karşılayan masa birbirinden şirin, birbirinden leziz birçok ayrıntı ile doluydu. Evet sizin dikkatinizi de ilk olarak dev cupcake çekti değil mi? Bendensiniz o halde :) Bu şık masa My wish event'in eseri. Teşekkürler My wish event.


Bu minnak kavanozdaki badem şekerleri ise Sevimli Tatlar'dan :) 


Her yer cupcake olduğundan bir süre sonra kafanızın etrafında cupcakeler dönmeye başlıyor. Hehe. Rüya gibi değil mi?


Fotoğrafta görmüş olduğunuz balonlar ise o gün tanışıp çok sevdiğimiz Bir Fikir Bir Sihir Bahar'ın üzerine zimmetli olan balonlar. :)







Ve bu da her genç kızın gönlünü çalan dev cupcakeli cupcake standı. Üzerindeki dev cupcake şeker hamuru ile kaplı pasta :)





Deli gibi etrafın fotoğraflarını ve kendi fotoğraflarımızı çektikten sonra masalarımıza geçmeden önce bir kahve molası verdik. Bizim masa diye demiyorum çok eğlenceli bir masaydı :)


Daha çok okunan bloglara sahip olmak için yapmamız gerekenler ile ilgili tüyolar aldık :)




Sonrası sohbet, muhabbet, yeni insanlarla tanışma, cilt bakımı şeklinde devam etti. Tahmin edebileceğiniz gibi benim en sevdiğim köşe bu oldu :D Burası ise Pöti KR Organizasyonun elinden çıktı. 


Ve etkinlik çekiliş ile son buldu. Bir sürü sponsorumuz vardı. Sponsorlarımızdan gelen hediyeleri ayrı bir yazıda paylaşmak istiyorum sizlerle. Takipte kalın :)

Sevgiler...







3 yorum

  1. Harika bayıldım bayıldım :) bana da yer verdiğin için çok teşekkürler canım :))
    http://dafinyapragi.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.