QUOTE

Bitenler&çöpe gidenler

27 Ekim 2014 Pazartesi




Uzun zamandır bitenler yazısı yazmamışken Pazar temizliği sırasında elime geçenleri toparladım bir yazı yazayım dedim. Uzun zaman önce bitenlerden oluşan bir yazı olacak anlayacağınız. Hadi başlayalım bakalım.



1. Duru Perfume Mysterious Orchid Orkide Özlü Duş Jeli: Duru duş jelleri uygun fiyatları ve çeşitliliği ile sık sık tercih ettiğim duş jellerinden biridir. Bu da klasik market alışverişinde gözüme kestirip aldığım bir duş jeliydi. Cildi kurutmuyor, kolayca 'duru'lanıyor. :) Tekrar orkide özlü olanı almasam bile mutlaka bir Duru duş jeli banyoma girecek.

2.Watsons Avocado Özlü Şampuan: Aslında kendisi boyalı ve cansız saçlar için bir şampuan. Saçları güçlendirmeyi ve saç derisini nemlendirmeyi vaat ediyor. Benim için sıradan bir şampuandı. Tekrar almam.

3.SYOSS Yoğun Hacim Veren Şampuan: İçeriğinde silikon bulunmaması ilk gördüğümde bir merakla sepete atmama neden olmuştu. Boyutlarına bakıldığında oldukça hesaplı bir şampuan. İnce telli ve güçsüz saçlar için gözle görülür hacim ve kökten uca güçlendirici bakım yaptığını iddia ediyor. Ben gerçekten sevdim kendisini. Elidor reklamlarındaki(!) kadar olmasa da hacim verdiği doğru. Üstelik içeriğinde hiç silikon barındırmadan bunu başarıyor. Saçlarımın gerçekten temizlendiğini hissedebiliyorum saç derim nefes alıyor resmen. O nedenle kendisini gördüğüm yerde tekrar sepete atıp eve getirmem olasılıklar dahilinde :)

4.SYOSS Onarıcı Şampuan: Kendisi diğeri kadar favorim olamadı ne yazık ki. Tekrar almam.

5.Yves Rocher Organik Vanilya Duş Jeli: Kokusuna ve verdiği temizlik hissine bayılıyorum. Özellikle kış ayları için favori kokularımdan biridir vanilya zaten. Daha önce yazısını yazmıştım. Buradan okuyabilirsiniz.

6.Palmolive Aroma Therapy Happyful Duş Jeli: Palmolive uygun fiyatlı duş jeli markalarımdan bir diğeri. Bu duş jelinden yazın kaç tane bitirdim ben hatırlamıyorum. Kokusu o kadar harika ki anlatamam. Böyle bir parfüm bilen, duyan, gören varsa söylesin lütfen. O kadar çok sevdim yani. Üstelik çok tanıdık, bilindik bir koku gibi geliyor. Bulduğum yerde alır tekrar koyarım kenara sırf kokusu için.

7.Aussie 3 Minute Miracle Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Bakım Kürü: Abartıldığı kadar 'Uu süper oldu saçlarım! Bu bir mucize!' demesem de saçlarımda elimi saçlarımın arasına gömme isteği uyandırabilecek kıvamda bir yumuşaklık verdiğini söylemeliyim. Saçları ağırlaştırmıyor ve kolayca durulanıyor. (Başarılı saç kreminden beklenen özellik.) O zaman ne diyoruz. İndirim zamanında görüşürüz beybi. 


8.Zara Black Amber: Bu kokuyu geçen kış almıştım bi süre önce de bitmişti ama bi daha alayım, unutmayayım diye atmamıştım. Kendisini tekrar göremedim, almak fırsat olmadı bu nedenle. Fakat tekrar alacağım kokulardan kendisi.

9.Blade Cooler Deodorant: Kendisi erkek arkadaşımın kullanıp bitirdiği bir deodorant. Kokusu erkeğe yakıştırdığım kokulardan. Ağır değil, ferah bir kokusu var. Tekrar alırız bunu kesin.

10.Dove Original Deodorant: Çanta boyu bir ürün. Dove setinin içinden çıkmıştı. Severek kullandığım sprey deodorantlardan fakat arada tişörtlere iz mi yapıyor ne? 

11. Superdrug Essential Papatyalı Göz Makyajı Temizleyici: Kendisini ne zaman aldığımı hatırlamıyorum. Watsons'lardaki indirim sepetinden 3 lira gibi komik bir rakama almıştım. Orta derecede güçlü bir makyaj temizleyici ama gözlerimi feci yakmıştı ve kullanmayı bırakmıştım. Yarısından fazlası duruyor muhtemelen son kullanma tarihi de geçmiştir o nedenle çöpe gidiyor. Artık satılmıyor bile sanırım. Satılsan da ne yazık ki yıldızımız barışmadığı için sepetime giremezsin canım. 

12.Lady Speed Stick Fruity Splash Stick Deodorant: Biliyorum içeriğinde alüminyum bulundurması hoş değil ama en zorlu, en koşuşturmalı günlerimde bile beni yüzüstü bırakmadı. Tişörtlerimde iz de yapmıyor. My little dirty secret diyorum kendisine ve stoğumda bulunduruyorum her zaman acil durumlar için.



13.Isana Onarıcı Saç Maskesi: Saç maskelerinin bu şekilde paketlenmiş olmaları seyahat için oldukça pratik oluyor. Tek artı yönü bu sanırım. Tekrar almam. 

14.Pierre F Gentle Peel Off Maske: Kendisine tek kelime ile ba-yıl-dım. Cildimi yumuşattı, pürüzsüzleştirdi. Cildim parladı resmen. Üstelik bu minik paketi bile 3-4 kere kullandım. Kaşık kadar suratım olduğundan mütevellit. Büyük boyu kesinlikle alınacak.

15.Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar: Sorunlu cildim için severek kullandığım bir ürün. Bittikçe yenileniyor. Yazısını yazmıştım. Buradan okuyabilirsiniz.

16.Watsons H Bella El Kremi: Biteli ne kadar oldu hatırlayamıyorum. Kokusuyla nemlendirmesi ile sevdiğim bir krem oldu. Fakat el ve tırnak kremlerinde sürekli yeni kremler denemeyi seviyorum. Muhtemelen tekrar almam. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

17.Urban Care Naturals Şampuan&Maske&Saç Kremleri: Deneme boy ürünler olduğu için yorum yapabilecek kadar kullanamadım ürünleri. Seyahatlerimde bana eşlik ettiler.

18.Marvis Diş Macunları: Severek kullandım kendilerini. Diğerlerini değil ama yaseminli olanı tekrar alırım. Hem köpürmeyen bir diş macunu hem de tadı nefis. Yazısı için buraya alalım sizi.

19.Signal White Now: Uzun süreli bir ilişkimiz var kendisi ile. Marvis aramıza girmiş olsa bile kendisi benim bebişim. Severek uzun süre kullandım. Şimdi tekrar geri dönebilirim gibime geliyor.


Uuup uzun bir bitenler yazısı oldu ama Pazartesi günü ancak böyle atlatılır bence. Sizlerin kullandığı ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum. Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle.

Sevgiler...

6 yorum

  1. Aussie 3 Minute Miracle kokusu çocukken aldığım bir sakıza benziyor tadına bakma istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yenilesi bi koku tam olarak ama ilk kokladığımda tuhaf gelmişti :D

      Sil
  2. Urban'in Argan oil& Keratinli saç maskesinden çok memnunum. Tam boyunu deneme şansın olursa kaçırma, benim kuru, yıpranmış, kalın telli saçlarıma iyi geldi en azından..

    Gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tavsiye için. Aklımda bulunsun bu :)) yeniler geliyor da ürün bitirme konusunda pek başarılı değilim sanki :D

      Sil
  3. Signal White´i madem okadar sevdin, bende bir deneyeyim, bu aralar dislerimi youtubedaki yabanci kizlar gibi bembeyaz parlasin istiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kızların diş beyazlığı sadece diş macunuyla elde edilemez sanırım, düzenli olarak beyazlatıyorlar :) Bir de özel ışıklandırma kullandıkları için daha beyaz görünüyor da olabilir :) Ama signal white now iyidir, severek kullandım kullanıyorum :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.