QUOTE

Balköpüğü Bursa'da - Sponsorlar

11 Ocak 2015 Pazar



Merhabaaaaa! Bu yazıyı haftalar evvelinden yayınladığımı düşünüyordum. Geçmiş yayınlara bakıp taslak halinde gördüğümde başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen. :D Neyse efenim geç olsun güç olmasın diyelim. Bu da bana bir ders oldu. :)

Çok güzel bir etkinlikti etkinliğin detaylarını anlattığım yazıya gitmek için tık tık.



Dermokil buluşmada cilt bakımı yapmıştı. Cilt bakımında kullanmış olduğu kil etkili maskeden bizlere de hediye etti. Ben de sizlere hediye etmeyi düşünüyorum :) Saç dökülmelerine karşı şampuan şekerli sakız gibi kokuyor şampuan stoğum bittiğinde denemek için sabırsızlanıyorum. El kremi ile ise aşk yaşıyoruz. Eliniz çabucak emiyor ve mis gibi bir kokuyla ipeksi bir his bırakıyor cildinizde.


Paketlerden çıkan Farmasi likit eyeliner ilk likit eyelinerım oldu. İlk deneme için oldukça verim aldığımı söylemeliyim. Kolay bir şekilde sürdüm. Çabucak sabitleniyor ve mat bir hal alıyor. Kuruduktan sonra siyahlığı da aynı kalıyor, merak edenler için bunu da belirtmem gerek. :)


Note Cosmetics'in cici hediyelerine bakar mısınız? Çok kırmızı ruj kullanacak cesarete sahip bir insan değilim o nedenle bugüne kadar en fazla 2-3 kırmızı rujum olmuştur. Fakat bu 'kırmızı dudak kiti' ile diyeyim çok hoş, abartısız kırmızı dudaklar elde etmek işten bile değil. :) ruj o kadar yumuşak ve sürümü kolay ki daha soft, nude renkleri günlük olarak kullanmak için harika bir seçenek olacak. Concealer ise stoklarım arasında yerini alıyor. :)


Otacı  ise argan içeren el&tırnak kremi ve lavanta sabunu hediye etti bizlere. Tırnak kremini çok fazla duydum. Deneyip görmek için bu da stoğa giriyor. 


Kozmobio ise shea butter sabun ve boyalı saçlar için şampuan ve saç kremi testerı ile yanımızdaydı.
Bu sabun için çok değişik planlarım var. Roaccutane tedavim sırasında hassaslaşan cildime çok faydalı olacağını düşünüyorum.


Revox at kuyruğu şampuanı ise saç ürünlerine deli olan bir insan olarak beni çok heycanlandırdı. Şeffaf bal gibi gözüküyor ve çikolatamsı bir kokuya sahip. Evet hemen denedim tabiiki. :D
Bakalım saçlarım daha ne kadar uzayacak. :)


Parfümevi ise bu mis gibi kokan ve hafif bir parfüm ile bizleri mutlu etti.


Artebella mini bir paket ile DIY projelerini çok seven İsimyoktu'yu o kadar çok sevindirdi ki :) Ne yapsam bunlarla diye beyin fırtınaları estiriyorum bakalım neler olacak. :)


Şişesine bayıldığım bu içeceğin tadına kesinlikle bakmalısınız! O kadar lezzetli ki. Aspire kalori yaktırıcı hafif gazlı içecek olarak geçiyor. 'Diyetteki kızlar' bunu beğendi. :)


Kent kitap yayınevi'nin bizlere hediyesi olan 'Aşk yalnızlık mıdır?' kitabı kütüphaneme eklendi. Buluşmalarda kitap hediye edilince bir ben mutlu olmuyorumdur değil mi ? Ne kadar kitabım olursa o kadar mutlu oluyorum. Hiç bir zaman yeteri kadar kitabım olmayacak sanırım :)


Bambu bıçağım da yok demem artık. Bıçağım Bambum'dan :) Mutfakta daha sağlıklı yemekler hazırlamak için her şeyin doğalını öneriyorum efenim. :)

 

Keçeden peçete halkalarımız Hüsnadan'ın hediyesi :)


Hayatımda gördüğüm en tatlı kokulu taş olabilir misin acaba? Bunlar da Zarafetli'den :)


Workwonders'tan bir başka kokulu taş. Sanırım bağımlı olucam kokulu taşlara :) Mis gibi bir koku yayıyor odama. Çocukken yaptığımız alçıları hatırlatıyor bana hem de. :)


Ennnn sevdiğim markalardan biri olan Mumyak bizlere çiklet kokulu bu şık mumu hediye etti. Bazı kokular vardır sizi çocukluğunuza götürür hani? İşte öyle bir şey :) Mumyak'a sokaktaki canları da düşündüğü için bir defa daha teşekkür etmek istiyorum. Bir tanesiniz. :)



Uzunca bir süre mutfak ıvır zıvırı almam sanırım. Koroplast her şeyi düşünmüş. :)





Aynı zamanda mekan sponsorumuz olan Pakmaya 'Ooo lezzete pak.' dedirtecek lezzetler hazırlamamız için gereken ürünleri bir arada bizlere sundu. :)



Ve son olarak Candia'dan bu çok şirin telefon şarj istasyonu vardı hediyelerimin arasında. Ne yazık ki benim telefonum sığmadı içerisine. Fakat S4 mini ve ipod touch tam olarak sığdı. Boyutları hakkında fikir verir sanırım. :)


Bütün sponsorlarımıza teker teker teşekkür ediyorum. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler. :)



Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.