QUOTE

Sevgilinize özel, eşsiz bir hediye ister misiniz?

10 Şubat 2015 Salı


Sevgililer günü için hediye seçimini sona bırakanlardan mısınız? Yoksa benim sevgilim yok ben kendi hediyemi kendim alıyorum mu diyorsunuz? Her halükarda karar vermek benim için en zor şeylerden birisi sanırım. Ama kim sadece kendisine özgü, eşsiz bir parfüme hayır diyebilir ki?

Dermofua markası ile #neşelibuluşma'mızda tanışma fırsatı yakaladık. İlk duyduğumda nasıl olabilirki, hem ben öyle kolay kolay bir koku beğenmem diye düşündüm. Daha sonra firma tarafından gönderilen formu doldurdum. Formda alkol, kahve, sigara, et, su, hamur işi gibi birçok gıdanın tüketim oranından terleme durumunuz ve uyku düzeninize kadar çok çeşitli soruları cevaplıyorsunuz. İlginç bulduğum sorulardan bazıları ise topuklu ayakkabı kullanımı, son günlerde yaşadığınız duygusal travma ve numaralı gözlük kullanımı ile ilgili olanlardı. Ayrıca alerjiniz varsa bunu da belirtebiliyorsunuz formda. Böylece sağlığınızı riske atmadan parfümünüzü seçme şansı yakalıyorsunuz.

Formu dolduktuktan sonra ne ile karşılacağımı bilmeden heyecanla beklemeye başladım. Buluşma gününün en merakla beklenen hediyelerinden biriydi benim için. Peki ya sonuç? BA-YIL-DIM! Şişeden kokladığımda şekerli bir koku, tenime sıktığımda ise hafif ve mutluluk verici bir hal alıyor. Tam istediğim gibi olmasına o kadar sevindim ki. 

Siz de sevdiklerinizi şaşırtmak ve mutlu etmek isterseniz hiç vakit kaybetmeden formu doldurup siparişinizi verebilirsiniz. Şunun şurasında sevgililer gününe ne kaldı? :)


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.