QUOTE

Yurtdışından alışveriş - Aliexpress

11 Şubat 2015 Çarşamba


Merhabalar! 
Uzun zaman önce dolar bu kadar yüksek değilken yapmış olduğum bir aliexpress alışverişimi artık bugün anlatayım dedim. Her zaman yaptığım sorunsuz alışverişlerden olamadı malesef bu seferki.


Görmüş olduğunuz bu nail art fırça seti yaklaşık 4$ civarında idi. Satıcının yorumlarını kontrol ettikten sonra da siparişimi verdim. Ürünün fiyatı çok fazla olmadığı için ürünler kötü gelse de verdiğim paraya acımayacaktım. Instagram hesaplarında bu fırça setlerini nasıl fiyatlara sattıklarını biliyorsunuz zaten. 

Ödemeyi yaptıktan sonra işin en zor kısmına sıra geldi. Beklemek. Beni bilen bilir, beklemekten nefret ederim. Eğer elime bir şey geçecekse onu elime alıp bir güzel incelemeden, o paket açma mutluluğunu yaşamadan içim rahat etmez. Sürekli kafamın bir kenarında, sürekli aklımı kemirir. Aliexpress alışverişleri de benim için böyle bir adrenalin işte :D 

Her neyse, normalde 3 hafta içinde siparişlerim elime ulaştığı halde 45 gün belki daha fazla bekledim. Kargo takip numarasından sürekli kontrol ettiğim halde hala Türkiye'ye girmemiş kargom. Ben de noluyoruz çinli kardeşlerim diyerek satıcıya mesaj attım. Cevap vermeyince itiraz ettim. Ürünün elime ulaşmadığını, kargo takip numarasından ürünü takip edemediğimi ve satıcının mesajlarıma cevap vermediğini belirttim. Sonra ürün bedelini iade ettiler. Fırçalar 2,5 ay sonra bana geldi. Satıcı özür dilemek için tekrar, ücretsiz olarak mı gönderdi yoksa en başta gönderilen fırçalar bunlar mıydı bilmiyorum. Ama sonuç olarak fırçalar 3 ay sonra bana gelmiş oldu.

Ürünün fiyatını göz önüne aldığımızda oldukça kaliteli ve çeşitli bir fırça seti olduğunu düşünüyorum. Satıcının iletişim sorununu ve kargo ulaşım sorununu saymazsak güzel bir alışveriş oldu.

Satıcıya buradan, almış olduğum ürüne buradan ulaşabilirsiniz. Satıcının güvenirlik oranı da düşmüş birkaç ay içerisinde. Müşteri memnuniyeti nedir, ne değildir öğretmek lazım çekik gözlülere :P

Sevgiler.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.