QUOTE

Benri Aseton - Pure

20 Mart 2015 Cuma


Bugün Gratis'lerde satılan Benri markasına ait tombalak bu aseton bloğumun konuğu oluyor.
Bir indirim döneminde 'Aa bu kocamanmış! Kaç ay kullanırım ben bunu.' diyerek aldım.



Öncelikle ürünün olumlu yönlerinden bahsetmek istiyorum. Yukarıda görmüş olduğunuz gibi pompalı ve 450 ml'lik plastik bir şişede satılıyor. Pompası sayesinde kullanım kolaylığı sağlıyor. Koyu renkli ojeleri çıkarmakta fena değil. 450 ml'lik boyutunu düşündüğümüzde aşırı uygun bir fiyatı var. 5-6 lira civarı diye hatırlıyorum.

Olumsuz yönlerine gelecek olursak ilk olarak nemlendirici diyor ama tırnak etlerimi kuruttu. Tırnaklara bakım yapmak şöyle dursun tırnaklarım ojeleri çıkarırken soyuldu. Rahatsız edici aseton kokusunun olmadığını söylesede çok keskin bir kokusu var maalesef.

Ojeleri çıkarmasına çıkarıyor ama getirisinden çok götürüsü oldu benim için. Bu yüzden yarılayamadım bile. 

Benri'nin koyu renkli ojeler için olan asetonunu beğenen çok olmuştu ama bu aseton kesinlikle kara listeme girdi.

Siz ojelerinizi çıkarırken oje çıkarma mendillerini mi yoksa eski usül pamuk-aseton ikilisini mi kullanıyorsunuz?

4 yorum

  1. Merhaba,
    Gratis te görsem büyük ihtimal ilgili çekip alabileceğim bir ürün ama yorumun sayesinde uzak durmam gerektiğini görüyorum. Paylaşım için teşekkürler.
    Ben eski usül pamuk aseton kullanıyorum. Belirttiğin gibi koyu renkleri çıkartmak ayrı bir özen ve sabır gerektiriyor ve ben bazen koyu renk ojenin markasından da kaynaklandığını düşünüyorum çıkartmaya çalışırken bu kadar uğraşmamızın sebebini.
    Selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle koyu renkli ojelerde marka çok büyük fark yaratıyor. Benri'nin alınası birçok ürünü var ama bu olmamış maalesef. Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  2. Büyük boy fiyat dengesizliği bundan kaynaklanıyormuş o zaman.:(

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.