QUOTE

Bi Kutu Mutluluk - Kendime Sürpriz Yaptım

5 Mart 2015 Perşembe


Merhabaaaa! Ne çabuk Perşembe oldu değil mi? Evde boş boş otururken zaman geçmek bilmiyor. Bir uğraşı edinmeniz hem kendinizi daha iyi hissetmenize hem de vaktinizi daha verimli harcamanıza yardımcı olacaktır. Tabi bunlar çalışan insanlar için çok fazla bir şey ifade etmiyor olabilir. İnsan tatil gününü iple çekiyor.

  Böyle tatil günlerini beklerken kendime minik hediyeler alarak beklemeyi daha çekilir hale getirmeye çalışıyorum.

Kendime bu seferki hediyem Bi Kutu Mutluluk oldu. Nedir peki Bi Kutu Mutluluk?
Her ay farklı bir temada hazırlanan kutular tasarım ürünler ile doldurulup size ulaşıyor.
Kendinizi ya da sevdiklerinizi mutlu etmek isterseniz buradan sipariş veriyorsunuz. İster kendi adresinize, ister hediye etmek istediğiniz kişinin adresine gönderebiliyorsunuz.

Ben kutumu Şubat ayında aldığım için sevgililer günü temalı bir kutu geldi bana. İçerisinde neler varmış bakalım.


Mr. Right ve Mrs. Always Right baskılı yastık kılıflarını görmeyen kalmamıştır sanırım. İnternette çok farklı tasarımlarda çok farklı şekillerde mevcut olan bu kılıfları her gördüğümde ' Ben bundan yaparım ya. Kesin yaparım.' diyordum. Artık gerek kalmadı. Kendileri oturma odamı süslüyorlar şuanda. :) Çabuk kırışıyor kumaşı fakat bunun dışında ba-yıl-dım! :)



Hasır ip üzerine asabileceğiniz dekoratif karton çerçevelerim çok şirin değil mi? Üstelik ipi ve 3 minik mandalı ile birlikte geliyor. Ben içerisine renkli A4 kağıtlarına yaptığım çeşitli karalamalarımı koydum ve çalışma masamın üzerine astım. :)






Sadelik ve güzelliği içerisinde barındıran her nesne, obje, takı, kıyafet benim bebişim. Ne diyebilirimki. Seviyorum. Bu sade ve şık, şirin mi şirin metal bileklik kalp şeklinde craft kağıdı ile paketlenmiş olarak geldi. Ama ne yazık ki bileğimi çok büyük geliyor. Bu nedenle maalesef ben kullanamayacağım ama bir arkadaşıma hediye edebilirim. Kim istemezki böyle minik bir hediye? Ben isterim. :D



Burada daha yakından görebilirsiniz bilekliği. Üzerinde yine metalden küçük bir kalp detayı var. Yaktın kalbimi canım bileklik. Takamadımya ben seni. :(


Aç aç bitmeyen kutu, doğası gereği yüzünüzde şapşik bir gülümseme oluşturuyor. Bu üzeri baskılı kesenin içerisinde sevdiceğinizle ya da yalnız yudumlayabileceğiniz tek içimlik kahveler bulunuyor. Ağız kısmı büzgülü kesenin üzerinde ise 'Coffee is always a good idea.' yani 'Kahve her zaman iyi bir fikirdir.' yazıyor.


Kahvesi olur da kupası olmaz mı? Kupası olur da altlığı olmaz mı? :P Üzerinde kupası ve atkısı ile çok şirin bir kız çizimi bulunuyor. Altlıklarda ise 'Love is all you need' yazısı var.

Bir de üzerinde 'Aşk mısın sen?' yazılı, yaklaşık karton çerçevelerin boyunda olan bir kart vardı. Unutkanlığım üzerimde onu da çekmeyi unutmuşum.

Şubat Aşk kutusunu hala satın alabilir, sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. Mart kutusu da sitede satışa sunulmuş Mart ayının teması Mimoza çiçekleri. Alacağınız bir kutunun fiyatı 39.90 TL + kargo ücreti kadar oluyor. İster bir kutu alabilir isterseniz abone olabilirsiniz. Abone olduğunuzda kutu fiyatları daha uyguna geliyor.

Canım sürpriz çektiğinde uğrayacağım adreslerden biri de artık Bi Kutu Mutluluk olacak gibi görünüyor. :)

Sevgiler...


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.