QUOTE

Cosmo&care hediyeleri - Instagram çekilişi

12 Mart 2015 Perşembe


Merhaba! Pazartesi günü şurada bahsettiğim Cosmo&care ile 8 Mart Kadınlar Günü Kahvaltı Etkinliğimizde hep birlikte çok güzel vakit geçirdik. Sadece bir kahvaltı etkinliği olmasına rağmen Cosmo&care bize mini boy ürünler hediye etti.
Hediyelerimiz Flormar'dan bir makyaj çantası, Nivea Strawberry&Milk Sabunlar, Hobby El ve Vücut Kremi, Mayon volkanik kil maskeleri, Kapaklı ayna, BioDeep aseton, Deborah ruj ve Seyahat Boyu Dove ürünleriydi. Ayrıca fotoğrafta görmüş olduğunuz çiçeklerde Kadınlar Günü hediyelerimizdendi.

Bu hediyelerden özellikle Mayon kil maskesi en çok ilgimi çeken ürün oldu. Dove seyahat boy ürünler de oldukça pratik oluyorlar. Seyahatlerimde çantama atıyorum bu minnakları böylece büyük boy ürünler taşımıyorum. Tekrar doldurulabilir kutuları içindeki ürünleri bitirdiğimde atmak yerine her zaman kullandığım ürünlerle doldurup kendi seyahat boy ürün çantamı hazırlıyorum.

Bu hediyelerin bazılarını ve kendi eklediğim ürünlerin bulunduğu, şuan devam eden çekilişime göz atmak için tık tık.

Cosmo&care ailesine bu hediyeler ve çiçekler için teşekkür ediyorum.


Sevgiler...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.