QUOTE

Duvar kağıtlarım

24 Mart 2015 Salı

Merhaba! Bugün sizlerle sevdiğim duvar kağıtlarımı paylaşmak istedim. Aslında sürekli değiştirmiyorum duvar kağıdımı. Beğenip duvar kağıdı yaptığım bir resmi
rahat 4-5 ay kullanırım. Ama hoşuma giden bir resim görünce de hemen kaydediyorum. Belki bi gün kullanırım diyerekten. Son zamanlarda kullanmaya niyetlendiğim duvar kağıtlarını aşağıda görebilirsiniz. Bir de bilgisayarımda kullandıklarımı paylaşmayı düşünüyorum. Eğer seçebilirsem dosyalarımın arasından. :)

Fotoğrafların üzerine sağ tık(Windows) ya da çift tık(Mac) yapıp resmi farklı kaydet'e tıklayarak fotoğrafları telefonunuza ya da bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.













İşte bunlar ve bunlara benzer duvar kağıtları kullanıyorum genelde. Siz de bir duvar kağıdını aylarca kullananlardan mısınız yoksa düzenli olarak değiştirenlerden mi?

Sevgiler...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.