QUOTE

Erboristica Shea Butter Sabun

17 Mart 2015 Salı


Erboristica ürünleri ile tanışmam Ekim ayında Balköpüğü Gizem'in organizasyonuna dayanıyor. Bu sabun da aslında o günün hediyelerinden biri. Daha önce hiç duymadığım bir marka olduğundan şüphe ile yaklaştığım bir ürün olmuştu. O dönem de Roaccutane tedavime başladığımdan sürekli kullandığım cilt temizleme ürünlerimi süzgeçten geçirip daha dikkatli davranmam gerekiyordu. Bu sabunun yorumlarını okuduktan sonra kullanmaya karar verdim.
Cildim aşırı bir şekilde kurumamıştı zaten ama tedavimden önce kullandığım ürünlerin hepsi ya karma cilt ya da yağlı ciltlere yönelik olduğundan artık cildimi daha da kurutacak bir ürün kullanmamalıydım. Ürünü ilk denediğimde beklediğimden daha iyi bir sonuç aldım. Sonuçta bu bir sabundu. Ne kadar içeriğinde shea yağı bulundursa da cildimi gereceğini düşünmüştüm. Yüzümü yıkadıktan ve havluyla nemini aldıktan sonra cildimin temizlendiğini ve gün içerisinde kuruluktan oluşan gerginliğinin azaldığını hissettim.

Peki bu sabunun farkı ne? Öncelikle hiçbir petrokimya türevi, katkı maddesi, koruyucu madde, zararlı deterjanlar ve silikon içermiyor. Hayvansal madde ve renklendirici içermiyor. %100 bitkisel ve doğada çözünebiliyor. Ambalajı da aynı şekilde doğada çözünebiliyor.

İçeriğini incelemek isterseniz aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.


Sabun hayvansal madde içermediği gibi hayvanlar üzerinde de deney yapmıyor. Dermatolojik olarak test edilmiş.

İçeriğindeki hindistan cevizi, palmiye ve shea yağları sayesinde cildinizi nazikçe ve kurutmadan temizliyor. Günlük cilt temizliğimi yaparken çok yardımcı oldu bana. Sabunu ıslatıp elimde köpürtüyor ve köpüğü ile cildime masaj yapıyor, sonrasında da duruluyorum. Ama keşke biraz daha hijyenik olsaydı. Her seferinde ıslak sabunu öylece bırakmak hoşuma gitmiyor. Keşke bir kutusu falan olsaydı ne bileyim. 

Bütün bu özelliklerini tarttığımızda önerir miyim? Evet. İçeriği temiz, cildinizi kurutmuyor, hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve ambalajı ile birlikte %100 doğada çözünebilir. 

Fiyatına gelecek olursak 15 TL ve satılan almak isterseniz Erboristica markasının Türkiye Distrübitörü olan Kozmobio'nu sitesinden satın alabilirsiniz.

Benim sabuna karşı olan ön yargılarımı yıkan bu ürün gibi sizin de ön yargılarınızı yıkan ürünleriniz var mı?





2 yorum

  1. İlk defa duyduğum bir marka, bakalım başka ürünleri de var mıymış ?

    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) temiz içerikli çok farklı ürünleri var ama biraz daha orta yaşlı insanlara hitap ediyor. Daha çok güzellik ve bakım salonları tarafından tercih edilen ürünler :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.