QUOTE

Febreze Spring&Renewal - Kumaş Kokusu

13 Mart 2015 Cuma


Ne kadar çabuk geliverdi haftasonu. Kar yağdı, yağmur geliyormuş derken Mart ayını da yarıladık. Havalar git gide ısınıyor artık içimdeki dip köşe temizlik yapmak için can atan canavarı durduramıyorum. Biraz güneş görünce tek tatil günüm olsa bile kalkıp temizlik yapmadan içim rahat etmiyor, dinlenemiyorum. Bazen ne kadar temizlik yaparsam yapayım özellikle kış aylarında evi çok fazla havalandıramadığım için sanki ev temizlenmemiş gibi hissediyorum. Geçen yaz keşfettiğim Febreze'in bu kumaş kokusu bu kış birçok kez, farklı durumlarda işime yaradı.



3ka.com.tr sitesinden yaptığım alışveriş sırasında indirimli fiyatı üzerinden satın almıştım. Febreze oda kokularını severek kullanıyordum fakat kumaş kokusunu hiç denememiştim. 

Mutlaka görmüş ya da duymuşsunuzdur. Febreze'in ürün yelpazesi kokuları maskelemek yerine onları yok eden ürünlerden oluşuyor. Benim seçtiğim bu ürün hem oda hem de kumaş kokusu olarak kullanılabiliyor. Kış aylarında evdeki kumaş yüzeylerdeki temizlik hissini arttırmak için kullandım ben. Kanepeler, perdeler, halılar... Temizlik yaptıktan sonra oraya buraya fıslatıyorum birkaç kez. Evin içi sanki çamaşırları makineden yeni çıkardığınızdaki o ferah koku gibi kokuyor. Sanki çamaşırları yıkamışsınız da salonun ortasına asmışsınız. Böyle bi çılgınım işte. Seviyorum o kokuyu. 

Kanepe, halı ve kıyafet dolabımın içinde kullanıyorum genelde daha ferah bir ortam olsun diye. İşe de yarıyor. Evin içi çiçek bahçesi gibi kokuyor. 

Kedi ve köpeklerin yaşam alanlarında da kullanım için uygun fakat kuşlardan kesinlikle uzak tutulması gerekiyor. Solunum problemlerine yol açtığını tahmin ediyorum. Benim de bir kuşum olduğu için ilk sıktığımda sanki elimde kimyasal bir bomba taşıyormuşcasına dikkatle hareket etmiştim. Spreyi sıkmadan önce kuş kafesini farklı bir odaya taşıyorum ve birkaç saat geçmeden geri getirmiyorum. Risk almamak lazım.

800 ml. gibi oldukça büyük bir sprey şişesinde geliyor. Her gün her gün bir yerlere fıslatmayacağınızı düşünürseniz uzunca bir süre gidiyor. Şuan sitede indirimsiz fiyatı 37,50 TL. Siteden alışveriş yaptığımda indirimde olursa alırım mutlaka. İşlevsel bir ürün sonuçta. 

Yanılmıyorsam Migroslarda yine Febreze markasının klasik, spor eşyaları için ve evcil hayvanlar için kumaş ferahlatıcıları bulunuyordu. 10-15 TL civarında da bir fiyatı vardı. 

Migroslarda kumaş kokuları hala raflarda mı? Bu konuda bilginiz varsa yorumlarınızı bekliyorum. Bir alternatif olarak onları da deneyebiliriz.

Sevgiler...


2 yorum

  1. aah aaah temizlik deme bana :) hamileliğin sonlarına yaklaştıkça hiçbir şey yapamaz oldum, elektrik süpürgesi de bozuldu çok sinirlerim bozuk :)))
    kolay gelsin sana temizlik iyidir mmmis kokulu evde oturmanın keyfi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman kuzucum dikkat et kendine işleri de kociş yapsın biraz :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.