QUOTE

Flormar CC Correct & Conceal Oje - Porcelain Pink

10 Mart 2015 Salı


Merhaba :) Bugün Flormar'ın CC ojelerini inceleyeceğiz. Web sitesinde ürünün özellikleri kısmında şunlar yazıyor;

''CC Correct & Conceal Nail Enamel, tırnak üzerindeki sararma, leke, renk eşitsizliği gibi sorunları kalın bir film tabakası ile örterek tırnağın kusursuz görünmesine yardımcı olur. 5 farklı renk alternatifi sunan bu ürün, tırnağa doğal renk kazandırarak, tırnak yüzeyinin pürüzsüzleşmesini sağlar. İçerdiği Nar ve Mor Menekşe Tohumu yağları ve keratin karışımı ile tırnakların onarılmasını ve yenilenmesini destekler. Formülünde yer alan güçlü sertleştirici özelliği ile bilinen aktif maddeler tırnağın yapısını güçlendirir, kırılmaları, soyulmaları ve çatlamaları engeller. UV filteleri güneşin zararlı etkilerinden korur.''


Ürünün Porcelain Pink, Nude Pink, Pure Beige, Sandy Beige ve ve Tan Beige olmak üzere 5 rengi bulunuyor. Bir de bunlar dışında kırık beyaz diyebileceğimiz tonda da bir adet tırnak bazı var.



Benim tercih ettiğim renk 02 - Porcelain Pink oldu. Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum. İster sadece bu ojeyi sürebilirsiniz, isterseniz de ojenizin altına uygulayabilirsiniz. En olumlu sonuç için haftada iki kere uygulamanız öneriliyor.

İlk kullandığımda tek kat uyguladım. Sanki tırnağınızda oje yokmuş gibi hissediyorsunuz ama tek katta bir kapatıcılığı yok, maalesef rengini vermiyor. İki kat uyguladığınızda yukarıdaki rengi elde ediyorsunuz. İkinci katı sürdüğünüzde bile nispeten çabuk kuruyor. Ben ilk kullanımdan sonra ojelerimin altına baz olarak uygulamaya başladım. 

 Evet tırnak rengini eşitliyor, pürüzleri azaltıyor. Ve tırnakları güçlendirdiğini ve sertleştirdiğini düşünüyorum. Uzun zamandır soyulan ve kat kat ayrılan tırnaklarımı son zamanlarda daha sağlıklı bir şekilde uzatabildim. 

Tırnaklarınızda kırılma, renk bozulmaları, soyulma gibi problemleriniz varsa en başta beslenme şeklinizi gözden geçirmelisiniz. Beslenme şeklinizi gözden geçirirken böyle ürünlerle de tırnaklarınızın bakımını yapabilirsiniz. Zaten 4.25 TL olduğu için deneyip beğenmeseniz de fazla bir şey kaybetmiş olmuyorsunuz. 

Kısaca benim memnun kaldığım bir ürün oldu. Dönem dönem yaşadığım tırnak sorunlarımı en aza indirdi. Her ojemin altına baz olarak uyguladığım için bozulmadan bitiririm diye düşünüyorum. O zamana kadar farklı baz seçenekleri karşıma çıkmazsa tekrar alırım.

Siz bu serinin ojelerinden denediniz mi? Ya da yakın zamanda tırnak bakımı için denediğiniz, almayı düşündüğünüz tırnak bakım ürünleri var mı?

Yarın görüşmek üzere. :)

Sevgiler...

4 yorum

  1. Orkide markasına ait,besleyici ojeyi kullanıyorum. Çok memnunum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce hiç duymamıştım o markayı. Nerede satılıyor?

      Sil
  2. Oje asetonla çıkmıyor tek bende mi bu sorun var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok kolay bir şekilde çıkıyor. Asetonla alakalı bir durum olabilir :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.