QUOTE

Gelogic Jel Görünümlü Oje

15 Mart 2015 Pazar


Haftanın en sevilen ama en hüzünlü gününden merhaba. Pazartesi gelmese bugünün ardından keşke, her şey kusursuz olacak o zaman. Ama yine de Pazar günleri ruh halimi yansıtan bir ojeyi inceleyelim istedim.

 Gratis'te dolanırken rengini görüp ay ne şeker şey diye bir heves atıverdim sepete. Görebildiğiniz gibi kabının çok şeker pembe bir rengi var. Plastik kutunun içinde olduğundan çok fazla dikkat etmemişim. Sadece UV ya da LED ışığa ihtiyaç duymadan Jel görünümlü tırnaklar ibaresini görüp bir deneyeyim istemiştim. 


Sonra eve gelip bir bakayım şuna diye heyecanla paketi açıp şok olmam bir oldu. Dışı pembe kalitesiz plastiktenmiş. İçi bambaşka bir renk. Yukarıdaki fotoğrafta renk farkını bariz bir şekilde görebiliyorsunuz. Paketin üzerindeki tırnaklardaki renk ise gül kurusuna yakın bir pembe. Tamamen şans meselesi yani anlayacağınız. 

Neyseki rengi normalde de bol bol kullandığım bir renk olduğundan bir de tırnağımda denedim. Çok cici durdu. Jel oje görünümü veriyor mu peki? Eeh. Normal ojelerimden pekte bir farkını göremedim. İki kat olarak uygulanması öneriliyor. Ama iki kat uyguladıktan 4 saat kadar sonra yatmaya gittiğimde tırnaklarımda çarşaf iziyle uyandım ertesi sabah. E ne anlamı kaldı o zaman hani jel görünümlüydü? Hani pürüzsüz ve parlaktı? 


Soyulma konusunda dayanıklı. 5. günde bile uçlardan soyulma yapmadı. Fakat normal ojelere göre ekstra bir parlaklığı yok. 

Eksilerine rağmen sevdim tabi, orası ayrı. Ama acelem varsa hayatta süremem ben bunu. Bu kuruyana kadar ben 10 parmağımı da teker teker biyerlere bulaştırır, siler yeniden oje sürmek zorunda kalırım. Bunu da oje kurutucularla çözdük mü tamamdır.

İndirimli fiyatı olup olmadığını hatırlamıyorum ama ben aldığımda fiyatı 9.90 TL idi. Fiyatını düşündüğümüzde rengini kestirmeden bu ojeyi satın almayı göze alır mısınız bilmem. Ama bu rengini almayı düşünürseniz tırnaktaki duruşunu da fotoğrafladım sizler için. Kısa tırnaklarda bonibon gibi duruyor.

Sanırım şimdiye kadar yaptığım en riskli oje alışverişiydi bu. Her ne kadar farkında olmasam da. Siz ne düşünüyorsunuz bu oje hakkında? Gerçekten bu fiyata değer mi?


2 yorum

  1. bu markayı ilk defa duyuyorum ben, nerede satılıyor ki?
    Sonbahar ve kış aylarında bu tonları kullanamayı seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratislerde satılıyor. Ben de çok severim bu tonlardaki ojeleri :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.