QUOTE

Gliss - Saç Bakım Köpüğü

11 Mart 2015 Çarşamba



Gliss saç bakım ürünlerini sevmeyen var mı? Çocukken hayatımı çok kurtardı bu ürünler. Totoma kadar uzamış uzun saçlarımı açabilmek için Gliss saç spreylerini kullanırdı annem. 

Bu ürünle tanışmamız da 2-3 ay önceydi sanırım, tam olarak hatırlamıyorum. Watsons'ta gezinirken 3.99 liralık fiyatıyla dikkatımi çekti. İndirimli fiyatıymış meğer bu fiyat. Gerçek fiyatını Makyajbox beybisine 'Watsons'a gittiğinde bana Gliss saç bakım köpüğü alır mısın? Stoklayayım.' dediğimde öğrendim. 12-15 lira civarlarında indirimsiz fiyatı.
Neyseki oldukça bereketli bir ürün. Saçlarım orta uzunlukta olduğundan içinde bir süre daha yetecek ürün bulunuyor.

Bu ürün de Gliss'in diğer saç bakım kremleri gibi durulanmıyor. Nemli saçınıza uyguluyorsunuz. Sıvı saç kremlerine nispeten daha eşit dağıtabiliyorsunuz saçlarınıza. İçeriğindeki sıvı keratin kompleksi ile saç kırılmalarına karşı ağırlaştırmayan günlük yoğun bakım ve yumuşak saçlar vadediyor.

Kullanmaya başladığımda köpük olarak uygulamak çok hoşuma gitti. Sprey şeklindeki saç kremlerine oranla saçıma daha fazla hacim verdiğini düşünüyorum. Fakat sanki saçım normale göre biraz daha çabuk ağırlaştı. Çok hoş bir kokusu olmasına rağmen koku hassasiyeti olanlar için rahatsız edici olabilir. Saçlarınız kuruduktan sonra bile bu kokuyu alabiliyorsunuz. Ben çok sevdim.

Genel olarak sevdim mi bu ürünü? Eveeeet. Saçlarıma hacim veriyor, mis gibi kokuyor saçlarım. Çok ahım şahım, mucizevi bir bakım yaptığını söyleyemem belki ama standart düzeydeki nem, hacim ve bakım ihtiyaçlarınızı karşılamaya yetecek bir ürün. 

Sprey ürünleri kullanmaktansa bunun uygulama kolaylığını değişmem. Ayrıca elimdeki ürün bittiğinde kutunun içerisine sıvı bakım kremlerini koyup yine bu şişeden kullanmaya devam edicem. Böyle bi ambalajı geri dönüşüm yapmasam olmaz. 

Siz daha önce bu ürünü kullanmış mıydınız? Ya da şöyle sorayım; sprey mi? Köpük mü?



1 yorum

  1. Haydi bana yardımcı ol :$
    Kızılım artık ve herkes akacak kötü duracak gibi şeyler söylüyorlar.
    Önerebileceğin bakım kremi-sprey var mı ??
    Akmasın çok bu kızıl,
    biraz daha bakımlı durayım mesela :$

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.