QUOTE

İçimi yumuşak kahve keyfi - Coffee Mate Köpüklü Kahve Kreması

3 Mart 2015 Salı


Fikri Mühim denemem için içerisinde Nescafe Classic ve Yeni Bol Köpüklü Coffee Mate Kahve Kreması bulunan metal kutu ile kapımı çaldı. Instagramdaki fotoğraflarımı takip edenler bilir evdeyken sürekli bi kahve bi çay bi şeyler bulunur. Kupa sevdamı körükleyen belki de budur.
Peki Tuğbacım her kahveyi içiyor musun? derseniz tabiiki de hayır! Kahve dediğiniz içimi yumuşak olacak, daha tadına bakmadan kokusuyla sizi mestedecek.
Bugüne kadar ben Nescafe içtim ama beğenmedim diyen hiç kimseyi görmedim, duymadım bilmiyorum. En iyi Nescafe deneyimi için Coffee Mate Kahve Kreması öneriliyor. Peki Nescafe'yi bir de bol köpüklü Coffee Mate ile denemek istemez misiniz?

Kahvenizin kokusunu bastırmadan ekstra yumuşak bir tat veriyor da kesin şimdi deli gibi kalorisi vardır bunun dediğinizi duyar gibiyim. Yok yok sadece 32 kaloricik var.



Hazırlanışı ise şu şekilde;

1 tatlı kaşığı Nescafe Classic, 3 tatlı kaşığı Coffee Mate ve 200 ml kaynamış suyu fincanınızda karıştırıyorsunuz. Ta daa! Bu kadar basit. Daha fazla köpük isterseniz kahve kremasının miktarını arttırabilirsiniz.

Afiyet olsun. :)

Sevgiler...


4 yorum

  1. ilk kez bana da geldi paket :))
    ama açıkçası krema beklediğim gibi değil ben kapüüüüçünoooo köpüğü gibi olur diye bekliyordum ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk paketimdi :) Evet ne yazık ki paketin üzerindeki resimde görülen köpük kadar olmuyo. Suyu dökerken iki metre yukardan dökünce köpürüyo baya :D

      Sil
  2. 3 kaşık ile bol köpük iddaası olsa da.. Pek öyle birşey gözlemleyemedim =( Ama içimi çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki çok fazla köpürmüyor. Ürün paketleri hiç bir zaman gerçekçi olmaz zaten ama normal kahve kremasına göre daha fazla köpüğünün olduğunu söyleyebilirim :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.