QUOTE

Kendin yap - Çiçekli led ışıklar

19 Mart 2015 Perşembe


Bugün evde can sıkıntısından ne yapsam diye düşünürken, geçenlerde A101'den aldığım minnak, sevimli muffin kalıpları gözüme ilişti. Yatağımın baş ucundaki ledlerin çıplak olmasına içim elvermeyince şunları giydireyim bari dedim. Pinterest'te orada burada görmüştüm bu tarz dekoratif süslemeleri.
İhtiyacınız olan şeyler şunlar:
-Yılbaşı ağaçlarını süslemek için kullanılan led ışıklar (elin İngilizi, Amerikanı bunlara fairy lights falan diyo),
- En küçük boylarından muffin kalıpları,
- Kalıpların altına delik açmak için kesici bir alet (bıçak, falçata vb.).


Şimdiye kadar gördüğüm en minik muffin kalıpları bunlardı. Çok cici değil mi? Muffin ya da cupcake yapacağımdan değil de ben bunlarla kesin bi şey yaparım deyip almıştım indirim reyonundan. İndirim reyonları benden sorulur bu arada. Her hafta heyecanla bekliyorum resmen. Haftalık olarak gelecek ilginç ürünleri indirimli fiyatla alabilmek için. Neyse ondan da başka bir yazıda bahsederiz.

Nasıl yapacağımız konusuna gelirsek eğer öncelikle muffin kalıplarını ters çevirerek bıçak ya da falçata yardımıyla altlarına minik bir delik açıyoruz. Deliklerin çok büyük olmamasına dikkat edin. Işıkların üzerinden kayıp düşmesini istemeyiz. Daha sonra kalıpları kat kat ayırıyoruz. 

Ayırdığınız kalıpları birer birer ledlerin üzerine geçiriyorsunuz ve kalıpları diplerinden büzüştürüyorsunuz. Kolayca şekil alıyor kağıtlar zaten. Bütün ledleri teker teker giydirdikten sonra nur topu gibi bir aydınlatmanız olmuş oluyor. İsterseniz bir led için bir kalıp yerine 2-3 kalıbı üst üste koyup dibinden büzüştürürseniz daha kabarık bir çiçek görünümü elde edebilirsiniz. Güle güle kullanın efenim.


Bence led ışıklar yatak odaları, bebek odaları, makyaj masaları hatta evinizdeki çalışma masalarınıza bile çok şık bir görüntü kazandırabilecek dekoratif bir ürün. 

Bu fotoğraf alıntıdır.

Bu kendin yap projesinin bir de pinpon topları ile yapılanı var. Yukarıda görebilirsiniz onu da. En kısa zamanda üzeri yazısız pinpon topu bulup onu da denemek istiyorum. Üzerinde marka yazılı olanlar hiç hoş görünmüyor çünkü.

İşte böylece bir kendin yap projesinin daha sonuna geldik. Bu projeleri hep can sıkıntısından yapıyorum ama istek almaya başlayacağım artık sanırım. Siz isteyin, biz yapalım. :D

Sizin görüp, 'Ay bu nasıl olur, nasıl yapılır ki?' dediğiniz projeler varsa paylaşın benimle. :)

Sevgiler...



5 yorum

  1. zaten başımıza ne geldiyse pinterest yüzünden geldi :)) Ozan yasaklıcam sana bu siteyi hatta ülke komple giremesin bu siteye diye dalga geçiyor :) çok güzel olmuş ışıldakların bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım teşekkürler :) Pinterest olmasa da biz kesin yapacak bi şey bulurduk bence :D Pinterest işe görsellik katıyor sadece :)

      Sil
  2. evet gayet güzel bı uygulama olmuş. Şeffaf hızlı yapıştırıcı önerebilirim isterseniz saniyede kuruduğu için işinizi daha kolaylaştırır.

    YanıtlaSil
  3. AKFİX HM208 kullanabilirsniz ben denedim tavsıye ederm sizede:)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.