QUOTE

Nivea Fresh Natural Sprey Deodorant

16 Mart 2015 Pazartesi


Haftaya ferah bir başlangıç yapalım istedim. Hazır havalar ısınmaya başlamışken tamda bahar aylarına yakışacak bir deodorantı inceleyeceğiz.
Marketlerde ve hatta Bim'de bile bulabileceğiniz bu deodorantı yaklaşık bir senedir ara vererek kullanıyorum. Mis gibi klasik Nivea kokuyor. Hani şu lacivert nostaljik kutudaki Nivea kremler varya. Heh tamda o koku. Sıktığınızda mis gibi bir kokuyla ferah ve tazelenmiş hissetmenizi sağlıyor. Sıvı halde olduğu için belirli bi süre kurumasını bekliyorsunuz. Fakat roll-on'larla kıyasladığımızda daha pratik olduğunu düşünüyorum. Roll-on'lara göre çok daha çabuk kuruyor, kıyafetlerinizde iz bırakmıyor ve onlar gibi yapış yapış değil. Sırf bu yüzden roll-on kullanmıyorum.


24 saat koruma diyor ama 24 saat öylece kıpırdamadan durursanız evet o kadar uzun süre koruyabilir. En başta bahar aylarına yakışacak bir deodorant dememin sebebi de aslında buydu. Çok yoğun günlerimde maalesef ter kokusunu önlemeye yardımcı olamıyor. Özellikle derslere giriyorsam çok aktif ve sürekli hareket halinde olduğumdan yeterli gelmiyor. Ama çok fazla fiziksel aktivite içeren bir gün değilse sabahtan akşama kadar ferah tutuyor hatta az miktarda terleseniz bile ter kokusu değil Nivea kokuları yayıyorsunuz etrafa. İçeriğinde alüminyum bulunmuyor. 

Fiyatı ise aldığınız yere göre değişiyor. 16 liraya aldığını söyleyen de var 8 liraya da. Ben şimdiye kadar en ucuzunu 9 liraya Bim'de gördüm. Bittikçe de oradan alıyorum. Orada sürekli satılan ürünlerden biri.

Bu deodorantın seveni çok ama bir o kadar da sevmeyeni var. Harika, %100 koruyan bir deodorant değil evet ama çok yoğun olmayan günlerde severek kullandığım bir ürün. Siz ne düşünüyorsunuz? Vasat bir deodorant mı yoksa gideri var mı?


4 yorum

  1. benim çok memnun kaldığım bir ürün :)) leke bırakmaması çok iyi. bende bittikçe binden alıyorum normal deodorantlara göre çooook uzun kullanılabiliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deodorattan daha uzun süre kullanıyorum ben de ama yine de çok fazla gitmiyor bana :))

      Sil
  2. Benimde aşırı derece sevdiğim bir ürün, tam olarak ürün hakkında düşündüklerimi ilk paragrafta ifade etmişsiniz :) Klasik nivea... Dayanmıyor ama bana hemencicik bitiveriyo :( alırken 3'er 3'er alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çabuk bitiyor, şöyle litrelik boyunu çıkarsalar da rahatlasak yahu değil mi :D

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.