QUOTE

Note Cosmetics Rich Color Serisi - Merlot Ruj & Note Red Dudak Kalemi

8 Mart 2015 Pazar


Merhaba! Bu güzel ve anlamlı Pazar gününü bu ürünlerle karşılayalım istedim. Bence kadına en yakışan renklerden birisi kırmızıdır. Kırmızı renk ruj sürmeye pek cesaretim olmasa da sürüp sürüp hayran kalmakla yetiniyorum. NOTE Cosmetics'in Ultra Rich Color Lipstick serisinden 21 numara MERLOT ruju ve 06 Note Red Dudak Kalemi bugünkü konuğumuz.



Çok cırtlak olmayan, çok da bordoya kaçmayan bir kırmızı. Serinin nude tonlarında çizgilere dolma gibi bir sıkıntısı olmuş birkaç blogta okuduğum kadarıyla fakat bende böyle bir sorun olmadı. Açık renklere özel bir durum olabilir mi acaba düşünsem de serinin nude renklerine göz koydum.

Sürümü bu kadar yumuşak bir rujum olmamıştı. Dudağınızda kayıyor resmen. Dudağınızı kurutmuyor. Aksine içeriğindeki argan ve kakao yağı ile dudaklarınızı nemlendirerek bakım yapıyor. Kalıcılığı orta derece diyebilirim. Ama dudağınızdan silseniz de bıraktığı o hafif renk çok doğal durduğundan hoşuma gidiyor. Paraben içermiyor. Mat bir ruj değil ama üzerine transparan pudrayla hafif geçerek bir matlık elde edebilirsiniz.

Ürünün siyah ve sade bir ambalajı var. Kadifemsi bir dokusu olsa da makyaj çantasında çok çabuk lekeleneek izlenimi uyandırıyor bende.

Genel olarak baktığımızda fiyat-performans kıyaslaması açısından oldukça başarılı bir ruj olduğunu düşünüyorum. 

Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun!

Sevgiler...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.