QUOTE

St. Ives Apricot Scrub - Kayısılı Peeling

23 Mart 2015 Pazartesi


Merhaba! Youtube'da yabancı isimleri takip ediyorsanız bu peelingin ismini duymamış olmanız ayıp olur. Neredeyse her yabancı Youtuberdan duyduğum bu peeling acaba abartılan bir ürün mü diye merak ediyordum. İthal ürünlerin satıldığı 3ka.com.tr sitesinden yaptığım alışverişte bunu da görünce attım sepete.  


Öncelikle ürünün genel özelliklerinden ve vaadlerinden bahsedelim. 
Ürün non-komedojenik yani sivilce yapmayan bir ürün. Hipoalerjenik ve hayvansal kaynaklı hiçbir madde içermiyor. Ayrıca içerisinde paraben, sülfat ve fitalat barındırmıyor.

İçindeki kayısı taneleri ve AHA'ler ile cildinize zarar vermeden ölü derilerden arındırıyor. Bendeki peeling Timeless Skin versiyonu olduğundan peelingin yanında ciltte gençleşme elde edeceğiniz vaadi de var.


Yapısı oldukça yoğun. Pomad kıvamında diyebilirim. Yukarıdaki fotoğrafta kayısı çekirdeklerini görebilirsiniz. 

Islattığınız yüzünüze masaj yaparak her peelingde uyguladığınız işlemleri tekrarlıyorsunuz. Fakat onlardan farklı olarak cildinizi tahriş etmiyor. Duruladığınızda cildinizde krem uygulamışcasına bir nem ve pürüzsüzlük sağlıyor. Sıradan peelingler gibi bu işlem sonrası kırmızı bir cilde de maruz kalmıyorsunuz. Haftada 3-4 kere uygulanması tavsiye ediliyor. Fakat içerdiği AHA yani alpha hydroxy asit nedeniyle cildinizi ölü deri tabakasını ortadan kaldırdığı için güneş yanıklarına karşı dikkatli olmanız gerekiyor. 

Derinlemesine temizlik ve arınmış bir cilt elde ettiğiniz kesin fakat daha sıkı bir cilt elde etmek için yeterli olduğunu düşünmüyorum. 

Ben vücudumda da kullanıyorum zaman zaman bu ürünü. Mikro tanecik diyebileceğimiz kadar küçük peeling tanecikleri olmadığından vücut peelingi olarak da kullanılabilir.

Kuru bir cilde sahipseniz eğer hiç tereddüt etmeden alabileceğiniz bir ürün ama yağlı ciltlerde sanki cildiniz yağdan arınmamış gibi bir his bırakabilir. 

Gayet uygun fiyatı, temiz içeriği ve peeling konusundaki başarısı ile kesinlikle önerebileceğim bir ürün. Bütün övgüleri hakediyormuş, Baby Lipsler gibi şişirilmiş bir ürün değilmiş. Test ettim onayladım efendim.

Kocaman paketi ile uzunca bir süre daha bana yetecek gibi görünüyor ama eğer biterse de tekrar alırım. Yves Rocher'in kayısılı peelingini denemedim henüz ama en kısa zamanda onu da alıp karşılaştırma yazısı yazmayı düşünüyorum. 

Peki ya siz daha önce bu ürünü duymuş muydunuz? 


6 yorum

  1. Ben Yves Rocher in kayisili peelingini kullanıyorum şu sıralar ama çok iyi bulduğumu söyleyemem. Bakalım sen ne yazacaksın bu ikisinin karşılaştırması na.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda karşılaştırma yazısı hazırlıyor olacağım :) sevgiler...

      Sil
  2. Kayısıyı kozmetik ürünlerinde çok seviyorum.
    Bu arada blogun şahane, gerçekten insanın içini açıyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok seviyorum kayısı kokusunu. Bu üründe çok doğal bir kayısı kokusu var mis gibi kokuyor. Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni yorumunla :)

      Sil
  3. İlk kullandığım peeling olur kendisi.Benim için özeldir ama daha sonra hiç bulup alamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de satışı olmadığı için bulmak çok zor. Amerika'dan ithal ürün satan yerlerden bulabilirsek.. Gördüğüm yerde kaparım artık ben, çok sevdim :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.