QUOTE

Victoria's Secret Strawberries and Champagne Refreshing Body Mist - Tazeleyici Vücut Spreyi

18 Mart 2015 Çarşamba


Havalar ısınmaya başladı, güneş de yüzünü gösteriyor artık. Güneş olsun ama sıcak olmasın diyenlerdenim ben. Sıcak yaz aylarında serinlemek için vücut spreyleri kullanıyorum sık sık. Yüzüm için de termal suları tercih ediyorum.


Victoria's Secret ürünlerini yakınlarımda satan yer olmadığından internetten almak istememiştim ama en sonunda 3ka.com.tr'den sipariş verdim. Çilek ve şampanya kokulu bu vücut spreyini seçtim. Ne kadar kötü kokabilir ki? Victoria's Secret ürünü sonuçta dedim. Kargoyu alır almaz bir pıstlattımki annaammm! Bu kadar şekerli bir koku olabilir mi yahuu? İlk sıktığınızda o kadar yoğun bir kokusu var ki genzinizi yakıyor.

 Nasıl bir hata yaptım ben diye düşünürken tenimden yavaş yavaş uçmaya başlayınca gerçek kokusunu alabildim. Bir süre sonra çok tatlı hafif bir koku bırakıyor teninizde. Banyodan çıktıktan sonra vücuduma sıkıyorum ve 'mis gibi' olmanın tadını çıkarıyorum resmen. 

İçerisindeki Aloe Vera ve rahatlatıcı papatya özleri sayesinde cildinizi nemlendirdiğini söylüyor. Kuru bir cildiniz varsa nemlendirmesi kesinlikle yeterli gelmeyecektir. 

Keşke şu ilk sıktığımdaki koku çok fazla ağır olmasa. Geride bıraktığı mis koku nedeniyle katlanıyorum ona da. Vücut spreylerinin fiyatı 25-35 TL arasında değişiyor. 

Sizin kullandığınız VS ürünlerinden önerebileceğiniz ferah kokular varsa yorumlarınızı bekliyorum. :) 

4 yorum

  1. Ben sheer love kullanıyorum bayılıyorumm çok soft bi koku canım tavsiye ederimm :)) Bunu da koklıycam ilk fırsatta şekerli kokulara bayılırımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar bir araya geldiğimizde getiririm canım bakarsın kokusuna :) Tekrar sipariş verdiğimde sheer love aklımda bulunsun çok teşekkürler :*

      Sil

  2. Sitede satılan ürünler orjinal mi?

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.