QUOTE

Yves Rocher - Culture Bio %100 Organik Besleyici El Kremi

22 Mart 2015 Pazar


Pazar günü benim gibi ev kuşu olanları göreyim :) Çalışmaya başlayınca Pazar günlerinin anlam ve önemi büyük oranda değişti benim için. Öğrenciyken gezip tozmak için bir fırsatken çalışmaya başladıktan sonra ev işlerini halledip kendime vakit ayırabileceğim, belki de biraz dinlenebileceğim bir gün haline geldi. Çok şükür işimiz gücümüz var ama yine de insan keşke diyor. Keşke erken kalkmak zorunda olmasam, keşke hayatımı daha anlamlı şeyler yaparak geçirebilsem. Zamanla buna da alışacağım sanırım. 
Bugün sizlere doğum günü indiriminden yararlanıp yaptığım toplu alışverişte yer alan bir diğer üründen bahsedeceğim. Yves Rocher'in Culture Bio serisinden %100 Organik Besleyici El Kremi. 
Ne alsam ne alsam diye bakınırken satış görevlisi bayan el kremi olarak bu ürünü önerebileceğini söyledi. İlk başta kokusunun ağır gelebileceğini bahsettiğinde böyle bir şey beklemiyordum açıkcası. İnsanlar genelde beğenmiyormuş kokusunu. Heralde çok fena bir koku, denemesem mi acaba dedim kendi kendime. Akasya ağacı balı ve Organik müsli. Çok güzel kokuyor bence. Ballı sabun, krem, duş jeli losyon kokusunu sevdiğimden bunu da pek yadırgamadım ben. Ama çiçeksi kokulara alışık biri için ilk başlarda ağır gelebilir.

Ürün aşırı kuru cilde sahip değilseniz sizin için uygun bir krem. Mesela temizlikten sonra elleriniz kuruyorsa bana olduğu gibi size de yardımcı olabilir. Deli gibi kurumuş eller(bakınız Roaccutane ve yan etkileri) için çözüm olacağını düşünmüyorum. Onun için şuradaki yazımda bahsettiğim ürüne göz atabilirsiniz. 

Ürün Paraben, silikon, mineral yağ(petrol) ve renklendirici barındırmıyor ve %98 doğal içeriğe sahip. Fındık tanesi kadar almanız yeterli geliyor bütün elinize. Kolay emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Az önce bahsettiğim bal kokusu da zamanla azalarak kayboluyor. Düzenli kullanımda hücresel yenilenme sağlayacağı söyleniyor. Ben çoğunlukla yatak odamda, baş ucumda bulundurdum bu kremi. Gece yatmadan ellerime masaj yaparak uyguladım ve sabahında nemli ve yumuşak ellerle uyandım. Hücresel yenilenmeden kastı bu ise eğer evet olmuş bu krem. 

50 ml boyunda ve 19.90 TL fiyatı var. Sırada bekleyen, aklımda olan bir sürü el kremi olmasa tekrar alabileceğim bir ürün. 

Sizce bir el kreminde koku mu önemlidir yoksa işlev mi? Koku diyorsanız eğer bu ürünü denemeden satın almamanızı öneririm.

Sevgiler...


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.